تقویت مو

مزوتراپی، پی آر پی و توصیه های خانگی برای تقویت مو

تقویت مو

مزوتراپی، پی آر پی و توصیه های خانگی برای تقویت مو

بیبی بوتاکس

 

 



"بیبی بوتاکس" به یک روش کاملاً ظریف در تزریق بوتاکس برای یک نتیجه کاملاً طبیعی و ظریف اشاره دارد.

 

بیبی بوتاکس اصطلاحی است که برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا رایج شد. بعد از اینکه مارتین اسکورسیزی کارگردان سینما شکایت کرد که بسیاری از بازیگران زن او "یخ زده" هستند و قادر به استفاده از حالت طبیعی صورت نیستند ، بازیگران شروع به جستجوی درمان های بوتاکس کردند که اگرچه هنوز کار می کنند ، طبیعی تر هستند و به مرور زمان برای قسمت بعدی خود زودتر از بین می روند

 

بیبی بوتاکس چگونه کار می کند؟

بیبی بوتاکسBaby Botox  از همان محلول Botulinum Toxin برای تزریقات با همان قدرت استفاده می کند. با این حال ، مقدار کمی استفاده می شود و با دقت بسیار زیادی در عضلات ظریف صورت پویا قرار می گیرد ، جایی که با مسدود کردن تکانه های عصبی ، انقباضات عضلانی را آرام می کند. این اجازه می دهد تا پوست صاف و کم آستر به نظر برسد. نتایج بدون هیچ گونه اشاره ای به حالت منجمد بدست می آیند تا پوست لطیف و جوان به نظر برسد.

 

متداول ترین مناطق برای تزریق عبارتند از:

 دور چشم (پای کلاغ)

پیشانی

این درمان دائمی نیست ، بنابراین بیماران باید از چند ماه قبل برای جلوگیری از بروز چین و چروک های بعدی ، درمان های مجدد را پیش بینی کنند ، اگرچه هر تزریق باید عمق چین و چروک های جدید را نیز کاهش دهد. از این لحاظ ، بوتاکس همچنین می تواند به صورت پیشگیری کننده ، برای به تأخیر انداختن چین و چروک ها استفاده شود.

 

بیبی بوتاکس برای چه کسانی مناسب است؟

بوتاکس یک انتخاب محبوب در بین خانم ها و آقایانی است که مایلند ظاهر چروک ها و خطوط اخم را به طور معمول در اطراف صورت و گردن کاهش دهند. گرچه این رایج ترین کاربرد بوتاکس است ، همچنین می توان از آن برای درمان شیارهای شدید ابرو ، چشمک زدن کنترل نشده و تنبلی چشم استفاده کرد. بیماران بوتاکس می توانند از هر سن و جنسیتی باشند ، و محبوبیت درمان هر ساله افزایش می یابد.

 بار اولی ها - کسانی که قبلاً بوتاکس نداشته اند و نگران این هستند که در این کار زیاده روی نکنند

 بیماران جوان تر - که فقط به یک دوز سبک برای جلوگیری از علائم اولیه پیری نیاز دارند

 بیماران پیشگیری کننده - که از بوتاکس به عنوان اقدامی پیشگیرانه برای سرکوب فعالیت عضلات استفاده می کنند تا خطوط و چین و چروک ها مانند آنچه در افراد غیر استفاده می کنند ایجاد نشوند.

 جویندگان ظاهر طبیعی - بیمارانی که خواهان ظاهری کاملاً طبیعی برای نتایج خود هستند

 بیمارانی که به حرکت صورت نیاز دارند - به عنوان مثال بازیگران / بازیگران زنانی که می خواهند طیف وسیعی از حالت های چهره خود را حفظ کنند ، اما برخی از علائم پیری را سرکوب می کنند تا در صفحه یا عکس خوب به نظر برسند

 

 هزینه بوتاکس چقدر است؟

 قیمت بوتاکس بستگی به تعداد مناطق تحت درمان دارد. محدوده قیمت در ایران معادل 30 الی 60 دلار است.

 آیا بوتاکس بی خطر است؟

 بوتاکس سالهاست که در هر دو روش زیبایی و درمانی استفاده می شود. این محبوب ترین درمان غیر جراحی در جهان است.

اثرات بوتاکس چقدر طول می کشد؟

 اثرات بیبی بوتاکس ممکن است سریعتر از یک دوز کامل از بین برود ، بنابراین بیمار ممکن است بعد از 2 ماه مجبور شود برای درمان بعدی مراجعه کند. با این حال ، پس از درمان های مکرر ، نتایج بیشتر از درمان طبیعی بوتاکس طول می کشد.

 آیا تزریق بوتاکس درد خواهد داشت؟

 مانند هر سوزن ، ممکن است هنگام تزریق بوتاکس احساس نیشگون گرفتن داشته باشید. با این حال ، ما از یک سوزن بسیار ظریف استفاده می کنیم تا ناراحتی را به حداقل برسانیم.

 درمان ها با توجه به درمان و نیازهای شخصی هرچه راحت تر انجام می شوند. یخ به عنوان بی حس کننده موضعی استفاده می شود. در صورت لزوم ، ممکن است از بی حس کننده بلوک دندان نیز استفاده شود. مسکن ها نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

 آیا برای بوتاکس عوارض جانبی منفی وجود دارد؟

 شایعترین عوارض بوتاکس درد و حساسیت خفیف در اطراف محل تزریق و همچنین تورم بسیار خفیف است که باید ظرف 48 ساعت فروکش کند. گاهی اوقات ، این درمان ممکن است باعث شل شدن سایر گروه های عضلانی شود ، که می تواند به حالت افتادگی ابرو یا پلک ظاهر شود. این نادر است و باید طی چند هفته فروکش کند.

 آیا کسی متوجه آن خواهد شد؟

هیچ کس متوجه آن نمی شود ، مگر اینکه تصمیم بگیرید به او بگویید! درمان بیش از بوتاکس سنتی حرکات و بیان را به جا می گذارد و نباید برای اطرافیان واضح باشد. بیماران تمایل دارند بازخوردی مانند "خوب به نظر برسند" یا "از چه مرطوب کننده ای استفاده می کنید" دریافت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد