تقویت مو

مزوتراپی، پی آر پی و توصیه های خانگی برای تقویت مو

تقویت مو

مزوتراپی، پی آر پی و توصیه های خانگی برای تقویت مو

لیزر موهای زائد


دیگر خبری از جلسات موم دردناک یا کندن با تیغ نیست!

اپیلاسیون و تراشیدن مو از گذشته است. لیزر موهای زائد در تمام طول سال ، پوستی نرم و ابریشمی و آماده برای هر چیزی را به شما ارائه می دهد. درمان ها متناسب با ریشه کن کردن مو از ناحیه صورت و بدن انتخاب شده و جلسات سریع ، موثر ، مقرون به صرفه است - و کاهش آن دائمی است! اگرچه لیزر سریع است ، اما فقط در مرحله "رشد" می تواند موهای شما را درمان کند ، بنابراین برای این نتایج صاف و ابریشمی یک سری 6-12 جلسه درمانی لازم است.


فواید


کاهش دائمی موهای ناخواسته.

احتمال موهای رشد کرده را کاهش دهید.

از احتمال ایجاد بثورات اصلاح ناخوشایند پیشگیری کنید.

به پوستی صاف و ابریشمی دست پیدا کنید - این هدف است ، درست است؟

ارزان تر از اپیلاسیون - درمان های مقرون به صرفه که در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی می کنند!

فناوری ایمن و موثر - توسط تکنسین های آموزش دیده لیزر که طبق سخت ترین قانون ایران دارای گواهی ایمنی لیزر هستند ، انجام می شود.


چگونه کار می کند

کاهش دائمی مو با لیزر.

تکنسین های لیزر کاملاً آموزش دیده ما می توانند با استفاده از لیزرهای پیشترفته هر نوع رنگ پوست را از تیره تا روشن درمان کنند.

لیزر یک پرتوی نور متمرکز را به فولیکول های مو شما هدایت می کند. با انواع پوستهای تیره ، لیزر به خونرسانی به پیاز مو جذب می شود. رنگدانه موجود در فولیکول موی شما نور و گرما را جذب می کند و به فولیکول آسیب می رساند تا رشد بیشتری را متوقف کند ، در نتیجه مو در نهایت می ریزد.


انواع پوست ، به شرطی که رنگ موها از رنگ پوست تیره باشد. نمی توان موهای بلوند خاکستری ، قرمز کمرنگ ، سفید یا سفید را درمان کرد.
چه زمانی؟

قرارهای منظم برای دستیابی به بهترین نتیجه ضروری است. ما 6-12 جلسه درمانی را در فواصل 4 هفته ای به علاوه نگهداری توصیه می کنیم.
چگونه؟

محل درمان را 12 ساعت قبل از قرار ملاقات خود اصلاح کنید. قبل و یا بین دوره های درمانی اکیداً اپیلاسیون یا کنده نشوید!

آماده سازی در مورد لیزر موهای زائد مهم است.

اطمینان حاصل کنید که تقریبا 12 ساعت قبل از جلسه لیزر موهای زائد ، ناحیه مورد درمان را اصلاح می کنید. اطمینان حاصل کنید که تا دو هفته قبل از جلسه خود از کرم موم / موبر ، برنزه شدن جعلی و آفتاب زدگی خودداری کنید. این مهم است ، زیرا در این روش درمانی از لیزر آرایشی استفاده می شود که پرتوی نور متمرکز را مستقیماً به رنگدانه موجود در فولیکول های موی شما شلیک می کند و همچنین هرگونه رنگدانه روی پوست ، از جمله محصولات برنزه کننده را خیز می زند.

دستورالعمل های آماده سازی قبل و بعد
کرم ریکاوری مراقبت های پس از لیزر
لیزر موهای زائد توسط متخصصان آموزش دیده انجام می شود
سوالات مربوط به لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به سرعت به یکی از موثرترین گزینه ها برای کاهش دائمی مو تبدیل شده است. هیچ کلینیک لیزر نمی تواند ادعای حذف 100٪ مو را داشته باشد ، زیرا بعضی از موها همیشه در تلاشند تا دوباره رشد کنند. رشد مجدد می تواند تحت تأثیر هورمون ها و سایر عوامل بیولوژیکی باشد که از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

بله ، درصد زیادی از مشتریان ما مرد هستند و بیشترین نواحی تحت درمان پشت ، سینه و بازوها هستند.

لیزر می تواند احتمال بروز موهای رشد کرده را کاهش دهد. وقتی در فولیکول مو وجود نداشته باشد ، احتمال وقوع موی داخل شده کمتر است.

با استفاده از تجهیزات درجه پزشکی ما ، تکنسین های لیزر کاملاً آموزش دیده ما می توانند هر رنگ مویی را به استثنای خاکستری ، قرمز کمرنگ ، بلوند سفید و سفید هدف قرار دهند.

بله ، لیزرهای درجه استاندارد طلای YAG ما کاهش موهای ایمن و موثر را برای مشتریانی که دارای پوست پوستی تیره هستند ارائه می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد